هان! بی گمان ما اهل بیت، درهای حکمت و نورهای در ظلمت و روشنی امّتها هستیم [امام علی علیه السلام]
نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اخبار

چهارشنبه 30 شهریور 1390

  دولت 12 هزار میلیارد تومان یارانه و تسهیلات برای حمایت از بخش های تولیدی،کشاورزی و کالاهای اساسی اختصاص داد

با تصویب دولت، بیش از 12 هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب یارانه و اعطای تسهیلات به بخش های تولیدی بخش خصوصی، بخش دولتی، کشاورزی، مسکن، مترو و کالاهای اساسی اختصاص یافت.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی، مبلغ 12 هزار میلیارد تومان یارانه و تسهیلات را برای حمایت از بخش های تولیدی، دولتی، کشاورزی، مترو و کالاهای اساسی اختصاص داد.بر اساس این مصوبه، مبلغ یکصد و بیست و یک هزار و ششصد و نود و پنج میلیارد و هفتصد و هفتاد و نه میلیون ریال در اجرای جزء ب بند (46) قانون بودجه سال 1390 کل کشور در اختیار سازمان هدفمند سازی یارانه ها قرار می گیرد تا با رعایت قوانین و مقررات مربوطه هزینه شود.همچنین دستگاه های مربوط موظفند از طریق سازمان هدفمندی سازی یارانه ها در خصوص یارانه های موضوع این تصویب نامه اقدام کنند.بر این اساس، استفاده سازمان هدفمند سازی یارانه ها تا سقف مبلغ سی میلیارد ریال برای انجام مصارف هزینه ای سازمان یاد شده مجاز است.تضمین تسهیلات پرداختی توسط سیستم بانکی کشور به دستگاه های اجرایی برای تامین مالی اجرای برنامه های مربوط به ردیف های یاد شده از جمله خرید تضمینی محصولات کشاورزی توسط سازمان تعاون مرکزی روستایی از طریق شبکه تعاونی های تحت پوشش بر عهده سازمان هدفمند سازی یارانه ها است.بر این اساس، بانک مرکزی و بانک های عامل مکلف به ارایه تسهیلات مورد تضمین سازمان هدفمند سازی یارانه ها در اجرای این تصویب نامه هستند. مفاد این تصویب نامه و تضمین سازمان یاد شده نافی مسئولیت سیستم بانکی برای وصول اقساط تسهیلات اعطایی نیست.همچنین مسئولیت حسن اجرای این تصویب نامه بر عهده سازمان هدفمندسازی یارانه است.بر اساس این مصوبه، از مبلغ مصوب یاده شده، مبلغ پنجاه و هشت هزار و پانصد و سی میلیارد و پانصد و بیست و پنج میلیون ریال( 58530525000000 ریال) به یارانه نقدی نان؛ پرداخت یارانه نهاده و عوامل تولید، کشاوررزی، کمک های فنی اعتباری و حمایت های مالی در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی و قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و احکام و تعهدات مربوط به قانون بر نامه پنجم توسعه اختصاص یافته است.

همچنین از این مبلغ اعتباراتی نیز برای یارانه کالاهای اساسی، تفاوت قیمت تعیین شده و تکلیف شده کالاها و خدمات و جبران ضرر و زیان ناشی از تسویه موارد قبلی، پرداخت مابه التفاوت قیمت خرید تضمینی آب و پساب تصفیه شده از بخش خصوصی، تخفیف عوارض پروانه، حمایت های مالی و تراکم و ایجاد تاسیسات عمومی مسکن مهر، یارانه مسکن فرهنگیان و زیر ساخت مسکن مهر(سهم دولت) در نظر گرفته شده است.بر اساس مصوبه هیئت وزیران، مبلغ شصست و سه هزار و یکصد و شصست و پنج میلیارد و دویست و پنجاه و چهار میلیون ریال را نیز به یارانه سود و کارمزد خرید تضمینی محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی، اعتبار موضوع هدفمند سازی یارانه ها(در آمد- هزینه) موضوع ماده (12) قانون هدفمند کردن یارانه ها، یارانه انرژی (مابه التفاوت قسمت برق و سوخت نیروگاه ها)، یارانه بلیت حمل و نقل همگانی و یارانه بلیت مترو تهران و قطار شهری سایر شهرها(3000 میلیارد ریال یارانه بلیت حمل و نقل همگانی، 1000 میلیارد ریال یارانه بلیت متروی تهران و قطار سایر شهرها بر اساس جابجایی مسافر و تعداد ناوگان ها)، کمک زیان شرکت های دولتی، کمک زیان شرکت های آب و فاضلاب روستایی و کمک زیان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اختصاص داده است.این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/7/3 :: ساعت 11:50 صبح )
»» اخبار

چهارشنبه 30 شهریور 1390

جمع‌آوری 800 نمونه انگور در ایستگاه‌های تحقیقاتی کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: تاکنون بیش از 800 نمونه انگور از گونه‌های مختلف در چندین ایستگاه تحقیقات انگور کشور جمع‌آوری شده و تحقیقات آن نیز در حال انجام است. به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، جهانگیر پرهمت در نخستین جشنواره انگور شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه میانگین تولید 25 تن انگور در هکتار به عنوان یک عملکرد بالا قابل تقدیر است، اظهار داشت: امیدواریم در جشنواره‌ای که سال آینده برگزار می‌شود تمام انگورکاران این منطقه به عملکرد 130 تن در هکتار که هم اکنون نیز تعدادی از کشاورزان این شهرستان به آن دست یافته‌اند، برسند.  وی با تاکید بر استفاده از تجربه و دانش روز تولید‌کنندگان نمونه یادآور شد: اگر قرار است در آینده‌ای نه چندان دور به جایگاه تولیدکنندگان نمونه برسیم باید کشاورزی را به سمت اقتصادی‌ترشدن سوق دهیم.  رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با بیان اینکه انگور در کشور از یک سابقه تاریخی برخوردار است و از آن جمله محصولاتی است که جایگاه مهمی در کشور دارد اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز نیز انگور از نظر ارزش اقتصادی در اقتصاد کشاورزی کشور محصول بسیار مهمی به شمار می‌رود همین امر سبب شده تا در برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی مورد توجه خاص قرار گیرد.  وی با اشاره به قرار گرفتن ایستگاه تحقیقاتی پنبه شرق کشور در شهرستان کاشمر و نقش تاثیر‌گذار این ایستگاه تحقیقاتی در معرفی برخی از نمونه‌های انگور در آن خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت آب و نقش اقتصادی بالابردن افزایش راندمان تولید و ارزش بهره‌وری در بخش کشاورزی ایستگاه‌های تحقیقاتی انگور فعال در کشور به دنبال معرفی ارقامی هستند که علاوه بر این که به آب کمتری نیاز داشته باشند و در مقابل آفات و بیماری‌ها مقاوم‌تر باشند که در این راستا نیز تاکنون رقم ترشیز معرفی شده است.  پرهمت با تاکید بر تلاش و پیگیری برای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی تصریح کرد: باید با ایجاد تشکل‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها زمینه‌ای فراهم کنیم ارزش افزوده محصولات کشاورزی نصیب تولیدکنندگان شود و در این راستا نیز وزارت جهاد کشاورزی در بحث حمایت از تشکل‌های بخش کشاورزی به ویژه بحث فرآوری و بسته ‌بندی محصولات با در اختیار گذاشتن تسهیلات لازم اعلام آمادگی می‌کند.  وی با بیان اینکه تمام تلاش تولیدکنندگان بخش کشاورزی باید به حداقل رساندن ضایعات محصولات کشاورزی باشد بر استفاده بهینه از آب و افزایش راندمان آبیاری به عنوان اولویت نخست وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد.  معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین با اشاره به درخواست فرماندار و نماینده کشاورزان خلیل‌آباد مبنی بر تخصیص اعتبار برای اصلاح روش‌های آبیاری در سطح هزار هکتار یادآور شد: با هماهنگی انجام شده تسهیلات بلاعوض برای استفاده از روش‌های نوین آبیاری در سطح هزار هکتار از سوی وزارت جهاد کشاورزی، استانداری و سازمان جهاد کشاورزی تامین می‌شود.

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/7/3 :: ساعت 11:48 صبح )
»» اخبار

سه شنبه 29 شهریور 1390

رئیس مجلس شورای اسلامی: باید از کشاورزی و دامپروری حمایت جدی شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خود در پاسخ خبرنگاری که پرسید: باتوجه به اهمیت بخش کشاورزی و اثرات هدفمندی یارانه ها براین بخش و پرداخت نشدن سهم 30 درصدی تولید ، مهمترین اصلاح ساختاری مورد نظر شما برای حل مشکلات بخش کشاورزی چیست ؟ پاسخ داد : بخش های کشاورزی و دامپروری باید حمایت جدی شود و در کشورهای صنعتی و توسعه یافته نیز همیشه هاله ای از حمایت از این بخش ها وجود دارد . به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر علی لاریجانی گفت : اقداماتی شده است و در چند سال گذشته قوانینی نیز تصویب کردیم و در قانون بودجه و برنامه ها ، بودجه هایی از جمله برای توسعه آبیاری تحت فشار قرار داده ایم . وی افزود : با توجه به اینکه کمبود آب مسئله ای جدی در کشور است باید به آبیاری تحت فشار بهای جدی داده شود و نظر دولت هم دراین زمینه همینطور است . رئیس مجلس شورای اسلامی گفت :در هدفمندی یارانه ها نیز وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی انجام داده به عنوان مثال برخی تسهیلاتی قائل شده و تخفیف هایی در هزینه برق آنها داده است بخصوص در جاهایی که چاه های عمیق دارند ولی کفاف نمی دهد . لاریجانی افزود : ارتباط مستمر داریم تا جایی که می شود از سهم یارانه ها به این بخش ها کمک شود .

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/7/3 :: ساعت 11:46 صبح )
»» اخبار

سه شنبه 29 شهریور 1390

پرداخت 65 درصد هزینه تهیه مواد بیولوژیک کشاورزان توسط دولت

کشاورزانی که در راستای تولید محصول سالم از مواد بیولوژیک استفاده کنند 65 درصد هزینه تهیه مواد بیولوژیک توسط دولت پرداخت و 35 درصد آن توسط خود کشاورزان تأمین می شود.

"آقارضا فتوحی" رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: 65 درصد هزینه تهیه مواد بیولوژیک، برای کشاورزی که در راستای تولید محصول سالم فعالیت می کنند توسط دولت پرداخت و 35 درصد مابقی توسط خود کشاورزان پرداخت می شود. وی با اشاره به اینکه تولید کل سموم کشاورزی کشور در راستای اصل 44 قانون اساسی در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت، تصریح کرد: سازمان حفظ نباتات مجوز تولید سموم بخش کشاورزی را به تولید کنندگان واجد شرایط بخش خصوصی اعطا می کند که این امر باعث ایجاد رقابت بین تولید کنندگان بخش خصوصی برای تولید سموم با کیفیت، به خصوص سموم کم خطر، سموم با منشأ گیاهی و بیولوژیک می شود. رئیس سازمان حفظ نباتات در ادامه گفت: این اقدام می تواند اثرگذاری مؤثری در جهت حفظ تولیدات کشاورزی داشته باشد.وی با اشاره به اینکه بیش از 900 کلینیک گیاه پزشکی در راستای تولید محصول سالم فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار و 500 نفر در این کلینیک های گیاه پزشکی در حال فعالیت هستند.

 

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/7/3 :: ساعت 11:42 صبح )
»» اخبار

دوشنبه 28 شهریور 1390

  عرضه تخم مرغ مورد نیاز شهروندان به منظور تنظیم بازار و کاهش قیمت

به منظور تنظیم بازار، تخم مرغ موردنیاز شهروندان به قیمت مناسب از طریق شرکت‌های تعاونی و توسط شرکت جاهد وابسته به موسسه جهاد استقلال آماده توزیع است.

به گزارش روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی در پی افزایش قیمت تخم مرغ وبه منظور تعدیل قیمت، وزارت جهادکشاورزی آمادگی خود را برای عرضه تخم مرغ از طریق شرکت‌ها و موسسات وابسته وبه ازای هر شانه 2 کیلوگرمی به قیمت 45000 ریال اعلام می کند. بر پایه این گزارش مراکز و تعاونی های مصرف می توانند با مراجعه به شرکت سرمایه گذاری جاهد اقدام به تهیه و توزیع تخم مرغ با قیمت مناسب بین شهروندان نمایند.

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/7/3 :: ساعت 11:41 صبح )
»» اخبار

دوشنبه 28 شهریور 1390

  افزایش ظرفیت فرآوری میوه کشور به 24 میلیون تن در برنامه پنجم توسعه

معاون آب و خاک و صنایع وابسته وزارت جهاد کشاورزی گفت: در برنامه پنجم توسعه قرار است 24 میلیون تن میوه در کشور فرآوری، بسته‌بندی و یا برای نگهداری آن سردخانه تاسیس شود.سیدرحیم سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: صنایع وابسته و فرآوری محصولات از جمله ضرورت‌ها در برنامه‌ریزی توسعه پایدار بخش کشاورزی است به طوری که بخشی از تولید محصول در کنار تازه‌خوری باید به محصولات دیگر تبدیل شود و به دلیل فساد‌پذیری میوه و صیفی‌جات تلاش می‌کنیم صنایع فرآوری را در استان توسعه دهیم. معاون آب و خاک و صنایع وابسته وزارت جهاد کشاورزی ضرورت راه‌اندازی واحد‌های بسته‌بندی، کنسرو و احداث سردخانه‌ها را در حمایت از تولید‌کنندگان محصولات سر درختی و باغ و صیفی بسیار مهم اعلام کرد و بیان داشت: آمادگی داریم با اعطای تسهیلات به صاحبان این صنایع از تولید‌کنندگان این بخش حمایت کنیم. این مسئول اظهار داشت: امسال سال خوبی در تولید این محصولات است به طوری که دو قانون جدید در برنامه پنجم ما را موظف و مکلف می‌کند تا در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در قطب‌های تولید همت بیشتری کنیم. سجادی اضافه کرد: اردبیل به عنوان قطب تولید سیب‌زمینی و برخی محصولات سر درختی باید از صنایع وابسته مناسب برخوردار باشد تا محصول تولید شده که فساد‌پذیری‌ آن بیشتر است از بین نرفته و در فرصت مناسب به محصول دوم تبدیل شود. سجادی به برنامه دوم طراحی شده در قانون پنجم توسعه اشاره کرد و افزود: قرار شده است بر اساس بودجه سال 90 از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به صورت ریالی تسهیلاتی در اختیار سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی قرار گیرد که این کار در کنار بهره‌برداری از تسهیلات ارزی می‌تواند مفید و راهگشا باشد. این مسئول از آمادگی جهاد کشاورزی در حمایت از سرمایه‌گذاران این بخش به ویژه احداث‌کنندگان سردخانه و صنایع تبدیل خبر داد و گفت: بخشی از اقدامات زیربنایی در حوزه آب و خاک و صنایع وابسته استانی است و در مورد احداث سد‌های معیشتی و تامین اعتبار آن نیز به صورت استانی و با اعتبارات در نظر گرفته شده تصمیم‌گیری می‌شود. معاون آب و خاک و صنایع وابسته وزارت جهاد کشاورزی بیان داشت: به خاطر فضایی که در کشور ناشی از بحث خشکسالی و کم‌آبی حاکم است ما در دو سه طرح ملی اولویت‌های خود را اعلام کردیم که مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی و توجه به آبیاری تحت فشار از جمله این اقدامات است. وی یادآور شد: با این اقدامات تلاش می‌کنیم راندمان آبیاری و مصرف آب در مزارع به حداقل رسیده و در عوض افزایش تولید را با آبیاری‌های مدرن شاهد باشیم. این مسئول گفت: بر این اساس در استان اردبیل ما در اجرای شبکه‌های فرعی آبیاری با یک رشد مناسب روبه‌رو هستیم. این مسئول خاطرنشان کرد: برای اجرای شبکه‌های فرعی نیز از ردیف ملی، اعتبارات مناسبی به استان اختصاص یافته به طوری که طرح انتقال آب با لوله از سر چاه تا مزرعه در این استان در حال انجام است وی گفت: در سطح ملی نیز در دو سال اخیر اعتبار خوبی را در این حوزه اختصاص دادیم به طوری که از محل اعتبارات ملی یک هزار و 300 میلیارد تومان در این زمینه برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده که 50 درصد آن تاکنون بین استان‌ها توزیع شده است.

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/7/3 :: ساعت 11:40 صبح )
<   <<   6   7   8      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 36
>> بازدید دیروز: 55
>> مجموع بازدیدها: 282937
» درباره من

نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ

» فهرست موضوعی یادداشت ها
صنف[310] . کشاورزی[282] . نظام صنفی[229] . جهاد کشاورزی[202] . جهاد[71] . وزیر[44] . نظام صنفی کشاورزی[30] . کشاورزی[27] . گندم[20] . نظام[19] . صنفی[17] . واردات[14] . تولید[14] . تسهیلات[12] . هدفمند کردن یارانه ها[12] . هدفمندی یارانه ها[12] . وزارت[11] . بیمه[11] . صنف کشاورزی[10] . وزارت جهاد کشاورزی[9] . یارانه[8] . محصولات کشاورزی[8] . جو[8] . رییس جمهور[8] . ساوجبلاغ[8] . رقم[7] . دامپزشکی[7] . اعتبار[7] . محصولات[7] . بخش کشاورزی[6] . شیلات[6] . صادرات[6] . جهادکشاورزی[6] . حفظ نباتات[6] . خرید تضمینی[5] . دامداران[5] . حمایت[5] . توسعه[5] . سرمایه گذاری[5] . بازرگانی[5] . افزایش تولید[5] . آفات[5] . برنج[5] . تعاون[5] . مجلس[5] . گلخانه[5] . وزارت جهاد[5] . گوشت[4] . شیر[4] . دام[4] . ملی[4] . تعاون روستایی[4] . تامین[4] . آبیاری تحت فشار[4] . اراضی[4] . بازار[4] . اقتصادی[4] . البرز[4] . امنیت غذایی[4] . دلار[4] . روستایی[4] . رئیس جمهور[3] . تضمینی[3] . جهاد اقتصادی[3] . جنس[3] . جنسی[3] . جنگل[3] . خودکفایی[3] . خرید[3] . اصناف[3] . اقتصاد[3] . باغی[3] . اشتغال[3] . آبیاری نوین[3] . برنامه پنجم توسعه[3] . بهره وری[3] . تعاونی[3] . تجهیز[3] . تحقیقات[3] . تخم مرغ[3] . ممنوع[3] . ماه مبارک رمضان[3] . مرغ[3] . مرغداران[3] . قرنطینه[3] . قیمت[3] . وام[3] . همکاری[3] . واریته[2] . واکسن[2] . واگذاری[2] . وثیقه[2] . نماینده[2] . هئیت مدیره[2] . وزارت نیرو[2] . هوشمند[2] . کود[2] . گوشت قرمز[2] . گلخانه داران[2] . کشتارگاه[2] . طیور[2] . طرح[2] . فائو[2] . شغل[2] . عرضه مستقیم[2] . مرغداری[2] . مراتع[2] . مصرف سوخت[2] . معافیت[2] . ماهی[2] . مجلس شورای اسلامی[2] . مقابله[2] . منابع طبیعی[2] . موافقتنامه[2] . موسسه تحقیقات[2] . نانوایی[2] . میلیارد[2] . میوه[2] . معرفی[2] . نان[2] . تشکل[2] . تب برفکی[2] . بسته حمایتی[2] . تامین اجتماعی[2] . بیوتکنولوژی[2] . پنبه[2] . پیش بینی[2] . بیولوژیک[2] . آبخیزداری[2] . آبزیان[2] . استخدام[2] . ارزان قیمت[2] . بانک[2] . برنامه[2] . خود کفایی[2] . دامداری[2] . دامی[2] . خاویار[2] . تولیدات کشاورزی[2] . توزیع[2] . ترویج[2] . دولت[2] . رهبر[2] . زراعی[2] . سرشماری[2] . سم[2] . سموم[2] . سال جهاد اقتصادی[2] . ساماندهی[2] . سازمان[2] . سهمیه سوخت[2] . سوخت[2] . سود . سود کم . سیاست . سیاست های محوری . سیب . سیستم . شب عید . شبکه . شرکت . صدور . صدور مجوز . صرفه جویی . صرفه دجویی در بخش کشاورزی . صمف . صنایع غذایی . صنایع مرتبط . صندوق . صندوق حمایت . صنعتی . سازمان تحقیقات . سازمان جنگلها و مراتع . سازندگی . سال 90 . سرباز . سن . سن گندم . سند . سهم کارفرما . سهمیه . سرم سازی . سرما . سفر استانی . سلامت . زرد . زنبورداران . زنبورعسل . زنده . زیتون . زیر ساخت . رکورد . زبان دنیا . زبانهای . روزنامه جمهوری . روغنی . رقم جدید . رقم جنس . رکورد . دولتی . دیکشنری . ذخایر . ذرت . ذرت دانه ای . دلایل حذف . دنیا . دامپزشکی . رئیس مجلس شورای اسلامی . راستی آزمایی . راقام . راهبرد . راهبردی . رسانه . رشد . تسهیلات بانکی . تسهیلات بلاعوض . توسعه بخش کشاورزی . توسعه روستایی . توسعه همکاری کشاورزی . تولید داخل . تولید گندم . تولید متناسب . تولید محصول . تولید میوه . تولیدات . تولیدات شیر . توزیع گندم . جهاد کشاورزی معشیت . جهاد کشاورزی نظام صنفی . جهاد کشاورزیبیماری . جهاد کشتورزی . جهاد کشاورزی . تولیدکنندگان . تکمیلی . ثبت جهانی . جایگاه . جایگزین . جذب . جنگل کاری . خبرگزاری فارس . خدمات الکترونیکی به کشاورزان . خدمات فنی و مهندسی . حمایت بخش کشاورزی . حمایتی . خارجی . خاستگاه . جهادنت . جهادکشاورزی . جهان . چای . چین . حجم صادرات . درآمد . دستورالعمل . داخلی . دارایی . دارو . حل مشکل . حلال . خریدتضمینی . خزر . خشکسالی . برنامه 5 ساله . برنامه پنجم . بازاریابی . بازدید . بخشنامه . بدجه . برقدار کردن چاها . بانک خصوصی . بانک مرکزی . بانک . بخش خصوصی . بازسازی . بازگشایی . باغ . باغ گیاه شناسی . باغبانی . باغداران . اکو . امام راحل . امسال . امنیت . انار . انتصاب . انتصابات . انرژی . اولویت . اولویت کشور . اولین بار . ایران . ارزش . ارقام . ارگانیک . ازران قیمت . استقلال . ارتقا . اشتغال خانگی . اصل 44 . افزایش دآمد .
» آرشیو مطالب
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
مهر 91
دی 91
آبان 92
دی 92
اردیبهشت 93
اسفند 92
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
وزارت جهاد کشاورزی
سازمان نظام صنفی کشاورزی ایران
نظام صنفی کشاورزی ایران
نظام صنفی کشاورزی اهواز
نظام صنفی خراسان رضوی
نظان صنفی کشاورزی اصفهان
نظام صنفی کشاورزی استان سمنان
نظام صنفی کشاورزی گیلان
نظام صنفی کشاورزی دشت آزادگان
نظام صنفی کشاورزی طرقبه شاندیز
نظام صنفی کشاورزی نیشابور
نظام صنفی کشاورزی مراغه
نظام صنفی کشاورزی مشهد

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب

مترجم سایت

مترجم سایت

کد نمایش آب و هوا کد نمایش آب و هوا

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین