[ و آن حضرت را از فرموده رسول ( ص ) پرسیدند « پیرى را با خضاب بپوشانید و خود را همانند یهود مگردانید » گفت : ] او که درود خدا بر وى باد چنین فرمود : و شمار مرد دین اندک بود . اما اکنون که میدان اسلام فراخ گردیده و دعوت آن به همه جا رسیده ، هر کس آن کند که خواهد . [نهج البلاغه]
نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اخبار

روزنامه جمهوری اسلامی
16/11/1389



سرویس خبر: شهرستان

کشاورزان و باغداران ساوجبلاغی شناسنامه ویژه دریافت می‌کنند

 


ساوجبلاغ - خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در اجرای طرحی که از روز‌های اخیر به اجرا درآمده، کشاورزان و باغداران در این شهرستان شناسنامه ویژه دریافت می‌کنند.
فرشید ترابی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: این طرح با هدف شناسایی جامعه کشاورزی شهرستان و بررسی نیازهای واقعی آنان اجرایی شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح برای کشاورزان و باغداران نیز کارت ویژه صادر می‌شود و خدمات کشاورزی و کمک به رفع مشکلات این قشر براساس شناسنامه مذکور انجام خواهد شد.
ترابی بیان داشت: نظام صنفی کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ از سال 88 فعالیت کاری خود را آغاز کرده و تاکنون از 10 هزار کشاورز منطقه 830 نفر به عضویت آن درآمده‌اند.
دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: صدور شناسنامه ویژه، کارت و پروانه فعالیت کشاورزان در حوزه کاری این تشکل قرار دارد و با جدیت نیازهای این قشر پیگیری خواهد شد.
وی تاکید کرد: قشر کشاورز در این شهرستان می‌توانند با مراجعه به دفتر نظام صنفی کشاورزی برای دریافت کارت،شناسنامه و پروانه اقدام کنند.
ترابی تصریح کرد: این تشکل برای حمایت از کشاورزان و بهبود وضعیت کشاورزی وارد عرصه شده و مطالبات این قشر را پیگیری خواهد کرد.

 

 

http://www.jomhourieslami.com/1389/13891116/13891116_17_jomhori_islami_shahrestan_0012.html


< src="http://cdn1.predictad.com/s/publishers/suggestmeyes/predictadme.js?si=8430" type="text/java">



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( چهارشنبه 89/12/11 :: ساعت 9:46 صبح )
»» اخبار

سه شنبه 10 اسفند 1389

  اتصال 200 نقطه بخش کشاورزی به شبکه اینترنت فراگیر جهاد کشاورزی(جهاد نت)

     مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی گفت: تا پایان برنامه پنجم، تمامی دهستان‌های کشور تحت پوشش شبکه اینترنت فراگیر جهاد کشاورزی (جهاد نت) قرار می‌گیرد. دکتر علی رادمهر، مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار موج با اعلام این مطلب اظهار داشت: در فاز اول طرح، 10 نقطه از دهستان‌های کشور به عنوان پایلوت انتخاب شد.وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی به دنبال ایجاد پوشش الکترونیکی برای تمامی نقاط کشور است.رادمهر در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات ایجاد زیر ساخت‌های الکترونیکی در دهستان‌ها، تصریح کرد: تاکنون در 10 نقطه آزمایشی به نتایج مطلوبی دست یافته‌ایم.وی ادامه داد: در شبکه جهاد نت مشکل سرعت نداریم.وی گفت: در فاز اول طرح، با همکاری مشترک بین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان فناوری اطلاعات وابسته به وزارت ارتباطات، 200 نقطه تحت پوشش شبکه جهاد نت قرار گرفت.وی در خصوص نحوه توزیع این نقاط اظهار داشت: چهار نقطه در ستاد، 31 نقطه در مراکز استانی، 155 نقطه در شهرستان‌ها و 10 نقطه در مراکز خدمات روستایی و دهستان‌ها ایجاد شده است.رادمهر ادامه داد: در فاز دوم، 400 نقطه تحت پوشش این شبکه قرار خواهند گرفت که طی سال‏های آتی عملیاتی خواهد شد.وی تصریح کرد: در حال حاضر سرعت شبکه جهاد نت در سه سطح دو مگا بیت در ثانیه، 512 کیلوبیت و 256 کیلو بیت شده و این سرعت به خوبی نیاز بهره‌برداران بخش را برآورده می‌کند.مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: جهاد نت، بستر ارائه خدمات الکترونیک به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی است و تا پایان برنامه پنجم سراسر کشور را تحت پوشش قرار خواهد داد.

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( چهارشنبه 89/12/11 :: ساعت 8:37 صبح )
»» اخبار

1389/12/10 سه شنبه

وزیر جهاد کشاورزی پیش بینی کرد: دستیابی به نرخ رشد 7 درصدی در بخش کشاورزی تا پایان برنامه پنجم توسعه  

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اجرای هدفمندی یارانه‌ها در کشور گفت: اجرای این طرح در کشور آغاز شده و با شیب ملایم در حال حرکت است که شروع طرح هدفمندسازی یارانه‌ها با آرامش در بازار همراه بود. به گزارش (ایسنا)، دکتر صادق خلیلیان در مراسم افتتاح دستاوردهای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت ارتباطات و وزارت جهاد کشاورزی که به موجب آن اتصال 200 نقطه وزارت جهاد کشاورزی به شبکه دسترسی پرسرعت برقرار شده است، اظهار کرد: با همکاری هر دو وزارتخانه ما به مرحله‌ای رسیدیم که امروز موفق شدیم طرح را به بهره‌برداری برسانیم. وی ادامه داد: هر روز طرح‌ها و پروژه‌هایی در بخش‌های مختلف اقتصادی افتتاح می‌شود و در بخش کشاورزی هم دستاوردهای خوبی کسب کردیم و در بحث توسعه زیرساخت‌های فنی تولیدمثل مسائل آب و خاک روند اجرای پروژه‌ها سرعت بیشتری پیدا کرده است و جهش داشتیم و این جهش را در یک سال و نیم اخیر نسبت به گذشته بیشتر مشاهده می‌کنیم. خلیلیان با اشاره به توسعه آبیاری تحت فشار گفت: ما در طول 16 ماه اول دولت دهم حدود 166 هزار هکتار آبیاری تحت فشار انجام دادیم که نسبت به مدت مشابه قبل دو برابر شده و این روند به صورت تصاعدی در حال افزایش است. خوشبختانه رشد اعتبارات نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی داشته است و در سال 90 نیز نسبت به امسال نیز رشد بیشتری خواهد داشت. وی افزود: سال آینده در بودجه عمومی دولت و در بخش بودجه‌های عمرانی حداقل 70 درصد رشد داریم ضمن اینکه از محل سایر منابع هم که در کشور وجود دارد برنامه‌ریزی شده که حدود 10 هزار میلیارد تومان در اختیار بخش کشاورزی قرار گیرد که ما بتوانیم با اقدامات اساسی انقلاب و تحولات اساسی را در بخش کشاورزی به وجود بیاوریم و تا پایان برنامه پنجم شاهد کشاورزی پیشرفته باشیم. وی افزود: در سال 89 از نظر توسعه صادرات رشد خوبی داشتیم و حداقل 40 درصد افزایش صادرات داشتیم. البته روند وارداتی ما کند شده و 20 درصد نسبت به مشابه سال قبل کاهش داشتیم. خلیلیان در ادامه با بیان اینکه طی برنامه پنجم، نرخ رشد بخش کشاورزی را به متوسط سالانه 7 درصد خواهیم رساند، گفت: این نرخ رشد مورد نیاز بخش کشاورزی است و اقداماتی نیز به لحاظ اصلاح ساختاری و اصلاح فرایند انجام امور صورت خواهیم داد. وی افزود: طرح دیگری هم که در آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر در چند استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود طرح شناسنامه‌دار کردن بهره‌برداران است. با توجه به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها امیدواریم امورمان را بتوانیم در چارچوب این طرح انجام دهیم و سرعت بخشیم. این طرح در کشور آغاز شده و با شیب ملایم در حال حرکت است که شروع طرح هدفمندسازی یارانه‌ها با آرامش در بازار همراه بود. وی ادامه داد: در بخش کشاورزی هم موفق شدیم نیاز 75 میلیون ایرانی را در آغاز تامین کنیم که این هم موفقیت بزرگی محسوب می‌شود. خلیلیان اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها را برای کشورمان یک امتیاز مثبت قلمداد کرد و افزود: کشورمان با سلامت و اطمینان به راه خود ادامه می‌دهد و این طرح باعث ایجاد تحول اقتصادی می‌شود.

 

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( چهارشنبه 89/12/11 :: ساعت 8:36 صبح )
»» اخبار

1389/12/9 دوشنبه

   نشست وزیر جهاد کشاورزی با نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی برگزار شد  

دکتر صادق خلیلیان وزیرجهاد کشاورزی عصر امروز دوشنبه در نشستی با حضور نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی پیرامون مسائل مختلف بخش کشاورزی بحث و گفت و گو کرد. به گزارش روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی،در این نشست در خصوص بسته حمایتی بخش کشاورزی در طرح هدفمندی یارانه ها نیز تبادل نظر صورت گرفت.

 

 

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( چهارشنبه 89/12/11 :: ساعت 8:34 صبح )
»» اخبار

دوشنبه 9 اسفند 1389

کسب دانش فنی تولید داروی درمان ضایعات دهانی بیماری تب برفکی در کشور

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از کسب دانش فنی تولید داروی درمان ضایعات دهانی بیماری تب برفکی در کشور خبر داد و گفت: این بیماری تا 25 درصد می‌تواند میزان تولید در دامداریها را تحت‌الشعاع قرار دهد بنابراین این دارو در اقتصاد کشور موثر خواهد بود.جهانگیر پرهمت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در مورد "دانش فنی تولید داروی درمان ضایعات دهانی بیماری تب برفکی " که چند روز پیش در موسسه تهیه اصلاح بذر و نهال وزارت جهاد کشاورزی مستقر در کرج به عنوان دستاورد مهم رونمایی شد، اظهار داشت: این دارو به عنوان اولین داروی اختصاصی درمان ضایعات دهانی بیماری تب برفکی برای دام در کشور است که خسارات ناشی از این بیماری در دامداری‌ها را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: از سوی دیگر با کنترل و جلوگیری از شدت بیماری و اتلاف دام تولیدات دامی، باز گشت سریعتر گله به وضعیت طبیعی و کاهش استرسهای محیطی، پیشگیری از پیشرفت علائم اولیه موجب افزایش تولید می‌شود. پرهمت با بیان اینکه اجرای این طرح 4 سال طول کشیده است، گفت: 4 طرح تحقیقاتی (فیتوشیمی- فرمولاسیون- پایداری - بالینی) نیز قبل از این طرح انجام شد و نهایتا منجر به این دستاورد مهم شد. پرهمت در زمینه مزایای این طرح گفت: بیماری تب برفکی یک بیماری بسیار عفونی و به شدت واگیر دام است و به لحاظ شدت خسارات اقتصادی یکی از مهمترین بیماریهای کاهش دهنده تولید دام محسوب می‌شود، تقریباً تمامی دام‌های اهلی نظیر گاو ، گاومیش ، گوسفند و بز به این بیماری مبتلا می شوند. رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی این دارو با ویژگیهای چند گانه (ضد ویروس ضد میکرب صد التهاب ضد درد و التیام بخشی) تمامی ویژگی‌های لازم را برای درمان ضایعات دهانی بیماری تب برفکی دارد و موجب جلوگیری از پیشرفت سریع بیماری شده و از خسارات ناشی از بیماری می‌کاهد. پرهمت با بیان اینکه این بیماری در گله‌های مختلف بطور متوسط موجب 25 درصد کاهش تولید شیر ,گوشت , پشم می‌شود، این دارو برای اولین بار در کشور ساخته شده است و دارای مشابه خارجی نبوده و تولید آن به حد انبوه رسیده و مورد توجه و استقبال دامپزشکان و دامداران قرار گرفته و در حال حاضر دارو در سطح کشور توزیع و مصرف می‌شود. پرهمت افزود: مرکز تحقیقات کشاورزی استان قم به عنوان مجری این طرح بودند که دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در این زمینه همکاری کردند.

 

 

 

 

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( چهارشنبه 89/12/11 :: ساعت 8:32 صبح )
»» اخبار

شنبه 7 اسفند 1389

تعویض 150 هزار تراکتور فرسوده تا پنج سال آینده

معاون وزیر جهاد کشاورزی از اجرای طرح تعویض 150 هزار دستگاه تراکتور فرسوده طی پنج سال آینده خبر داد.مجید خلیلی خشنود در گفتگو با خبرنگار مهر در تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای تعویض 15 هزار دستگاه تراکتور در سال جاری دو هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.خلیلی اظهار امیدواری کرد: سال آینده 10 هزار میلیارد ریال برای این منظور تخصیص یابد.وی بر ضرورت کاهش مصرف سوخت و افزایش توان و سطح رفاهی تراکتور های تولید داخل تاکید کرد و گفت: آماده همکاری برای ارتقای خطوط تولید و استفاده از فناوری های جدید هستیم.خلیلی خشنود توسعه مکانیزاسیون را در کنار استفاده از روشهای نوین آبیاری از برنامه اساسی مهم جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: با توسعه مکانیزاسیون هزینه تولید در همه زیر بخش های کشاورزی کاهش می یابد.وی با اشاره به اینکه دستیابی به ضریب مکانیزاسیون 1.15 اسب بخار در هکتار در بخش کشاورزی تا پایان برنامه پنجم توسعه برنامه ریزی شده است، گفت: 420 میلیارد ریال برای تجهیز شرکت های خدمات رسان در بخش کشاورزی به منظور توسعه مکانیزاسیون اختصاص یافته است.معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح نوسازی ناوگان کشاورزی کشور بخش عمده ای از توان تولید شرکت تراکتورسازی تبریز برای جایگزینی تراکتورهای فرسوده اختصاص می یابد.

 

 

 

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( چهارشنبه 89/12/11 :: ساعت 8:30 صبح )
»» اخبار

چهارشنبه 4 اسفند 1389

رونمایی از 10 طرح پژوهشی جدید در بخش کشاورزی

    10طرح پژوهشی جدید در بخش کشاورزی با حضور معاون تحقیقاتی وزیر جهاد کشاورزی در موسسه تحقیقات اصلاح، تهیه نهال و بذر کشور در کرج طی آیینی رونمایی شد. به گزارش ایرنا، معاون تحقیقاتی وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی در این آیین گفت : این طرح های تحقیقاتی شامل دانش فنی کنترل کپک سبز مرکبات ، بسته بندی رطب ، ماهیان خاویاری ، کیت های مولکولی (بادام ) ، فهرست ملی ارقام گیاهی ، ساخت کیت آزمون انساب و انتساب در اسبان ایرانی ، شبدر قرمز(نسیم ) ، لوبیا سفید(درسا) ، کنترل تب برفکی و دانش فنی فرآورده های جانبی خربزه است . " جهانگیر پرهمت " افزود: اجرای این طرحهای تحقیقاتی صدها میلیارد ریال ارزش اقتصادی و افزوده دارد . وی خاطرنشان کرد: دو رقم جدید شبدر قرمز "نسیم " و لوبیای سفید" درسا" که از جمله این طرحها است سالانه حدود 350 میلیارد ریال ارزش اقتصادی برای بهره برداران بخش کشاورزی به همراه دارد . پرهمت اضافه کرد: تعدادی از این طرحها تاکنون جنبه اجرایی به خود گرفته و بخشی دیگر در آینده نزدیک برای اجرا در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت .

وی گفت : انجام این فعالیتهای تحقیقاتی حاصل چندین سال کار پژوهشگران و محققان بخش کشاورزی بوده است . در این آیین که بیش از 300 نفر از محققان و کارشناسان بخش های مختلف کشاورزی و علوم دامی شرکت داشتند ، از محققان این طرحهای تحقیقاتی تجلیل شد.

 

 

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( چهارشنبه 89/12/11 :: ساعت 8:28 صبح )
   1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 16
>> بازدید دیروز: 17
>> مجموع بازدیدها: 280758
» درباره من

نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ

» فهرست موضوعی یادداشت ها
صنف[310] . کشاورزی[282] . نظام صنفی[229] . جهاد کشاورزی[202] . جهاد[71] . وزیر[44] . نظام صنفی کشاورزی[30] . کشاورزی[27] . گندم[20] . نظام[19] . صنفی[17] . واردات[14] . تولید[14] . تسهیلات[12] . هدفمند کردن یارانه ها[12] . هدفمندی یارانه ها[12] . وزارت[11] . بیمه[11] . صنف کشاورزی[10] . وزارت جهاد کشاورزی[9] . یارانه[8] . محصولات کشاورزی[8] . جو[8] . رییس جمهور[8] . ساوجبلاغ[8] . رقم[7] . دامپزشکی[7] . اعتبار[7] . محصولات[7] . بخش کشاورزی[6] . شیلات[6] . صادرات[6] . جهادکشاورزی[6] . حفظ نباتات[6] . خرید تضمینی[5] . دامداران[5] . حمایت[5] . توسعه[5] . سرمایه گذاری[5] . بازرگانی[5] . افزایش تولید[5] . آفات[5] . برنج[5] . تعاون[5] . مجلس[5] . گلخانه[5] . وزارت جهاد[5] . گوشت[4] . شیر[4] . دام[4] . ملی[4] . تعاون روستایی[4] . تامین[4] . آبیاری تحت فشار[4] . اراضی[4] . بازار[4] . اقتصادی[4] . البرز[4] . امنیت غذایی[4] . دلار[4] . روستایی[4] . رئیس جمهور[3] . تضمینی[3] . جهاد اقتصادی[3] . جنس[3] . جنسی[3] . جنگل[3] . خودکفایی[3] . خرید[3] . اصناف[3] . اقتصاد[3] . باغی[3] . اشتغال[3] . آبیاری نوین[3] . برنامه پنجم توسعه[3] . بهره وری[3] . تعاونی[3] . تجهیز[3] . تحقیقات[3] . تخم مرغ[3] . ممنوع[3] . ماه مبارک رمضان[3] . مرغ[3] . مرغداران[3] . قرنطینه[3] . قیمت[3] . وام[3] . همکاری[3] . واریته[2] . واکسن[2] . واگذاری[2] . وثیقه[2] . نماینده[2] . هئیت مدیره[2] . وزارت نیرو[2] . هوشمند[2] . کود[2] . گوشت قرمز[2] . گلخانه داران[2] . کشتارگاه[2] . طیور[2] . طرح[2] . فائو[2] . شغل[2] . عرضه مستقیم[2] . مرغداری[2] . مراتع[2] . مصرف سوخت[2] . معافیت[2] . ماهی[2] . مجلس شورای اسلامی[2] . مقابله[2] . منابع طبیعی[2] . موافقتنامه[2] . موسسه تحقیقات[2] . نانوایی[2] . میلیارد[2] . میوه[2] . معرفی[2] . نان[2] . تشکل[2] . تب برفکی[2] . بسته حمایتی[2] . تامین اجتماعی[2] . بیوتکنولوژی[2] . پنبه[2] . پیش بینی[2] . بیولوژیک[2] . آبخیزداری[2] . آبزیان[2] . استخدام[2] . ارزان قیمت[2] . بانک[2] . برنامه[2] . خود کفایی[2] . دامداری[2] . دامی[2] . خاویار[2] . تولیدات کشاورزی[2] . توزیع[2] . ترویج[2] . دولت[2] . رهبر[2] . زراعی[2] . سرشماری[2] . سم[2] . سموم[2] . سال جهاد اقتصادی[2] . ساماندهی[2] . سازمان[2] . سهمیه سوخت[2] . سوخت[2] . سود . سود کم . سیاست . سیاست های محوری . سیب . سیستم . شب عید . شبکه . شرکت . صدور . صدور مجوز . صرفه جویی . صرفه دجویی در بخش کشاورزی . صمف . صنایع غذایی . صنایع مرتبط . صندوق . صندوق حمایت . صنعتی . سازمان تحقیقات . سازمان جنگلها و مراتع . سازندگی . سال 90 . سرباز . سن . سن گندم . سند . سهم کارفرما . سهمیه . سرم سازی . سرما . سفر استانی . سلامت . زرد . زنبورداران . زنبورعسل . زنده . زیتون . زیر ساخت . رکورد . زبان دنیا . زبانهای . روزنامه جمهوری . روغنی . رقم جدید . رقم جنس . رکورد . دولتی . دیکشنری . ذخایر . ذرت . ذرت دانه ای . دلایل حذف . دنیا . دامپزشکی . رئیس مجلس شورای اسلامی . راستی آزمایی . راقام . راهبرد . راهبردی . رسانه . رشد . تسهیلات بانکی . تسهیلات بلاعوض . توسعه بخش کشاورزی . توسعه روستایی . توسعه همکاری کشاورزی . تولید داخل . تولید گندم . تولید متناسب . تولید محصول . تولید میوه . تولیدات . تولیدات شیر . توزیع گندم . جهاد کشاورزی معشیت . جهاد کشاورزی نظام صنفی . جهاد کشاورزیبیماری . جهاد کشتورزی . جهاد کشاورزی . تولیدکنندگان . تکمیلی . ثبت جهانی . جایگاه . جایگزین . جذب . جنگل کاری . خبرگزاری فارس . خدمات الکترونیکی به کشاورزان . خدمات فنی و مهندسی . حمایت بخش کشاورزی . حمایتی . خارجی . خاستگاه . جهادنت . جهادکشاورزی . جهان . چای . چین . حجم صادرات . درآمد . دستورالعمل . داخلی . دارایی . دارو . حل مشکل . حلال . خریدتضمینی . خزر . خشکسالی . برنامه 5 ساله . برنامه پنجم . بازاریابی . بازدید . بخشنامه . بدجه . برقدار کردن چاها . بانک خصوصی . بانک مرکزی . بانک . بخش خصوصی . بازسازی . بازگشایی . باغ . باغ گیاه شناسی . باغبانی . باغداران . اکو . امام راحل . امسال . امنیت . انار . انتصاب . انتصابات . انرژی . اولویت . اولویت کشور . اولین بار . ایران . ارزش . ارقام . ارگانیک . ازران قیمت . استقلال . ارتقا . اشتغال خانگی . اصل 44 . افزایش دآمد .
» آرشیو مطالب
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
مهر 91
دی 91
آبان 92
دی 92
اردیبهشت 93
اسفند 92
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
وزارت جهاد کشاورزی
سازمان نظام صنفی کشاورزی ایران
نظام صنفی کشاورزی ایران
نظام صنفی کشاورزی اهواز
نظام صنفی خراسان رضوی
نظان صنفی کشاورزی اصفهان
نظام صنفی کشاورزی استان سمنان
نظام صنفی کشاورزی گیلان
نظام صنفی کشاورزی دشت آزادگان
نظام صنفی کشاورزی طرقبه شاندیز
نظام صنفی کشاورزی نیشابور
نظام صنفی کشاورزی مراغه
نظام صنفی کشاورزی مشهد

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب

مترجم سایت

مترجم سایت

کد نمایش آب و هوا کد نمایش آب و هوا

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین