[ و فرمود : ] بنده را نسزد که به دو خصلت اطمینان کند : تندرستى و توانگرى . چه آنگاه که او را تندرست بینى ناگهان بیمار گردد و آنگاه که توانگرش بینى ناگهان درویش شود . [نهج البلاغه]
نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اخبار

هیات وزیران، قانون معافیت از پرداخت حق بیمه کارفرمایی کشاورزان مشمول نظام صنفی کشاورزی را تصویب کرد 

هیات وزیران بنا به پیشنهاد مشترک وزارت جهادکشاورزی و صندوق تامین اجتماعی، آیین نامه اجرایی بند 100(قانون معافیت کارگاه های کشاورزی مشمول نظام صنفی کشاورزان از پرداخت حق بیمه کارفرمایی تا حداکثر پنج نفر) را تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، در ماده نخست این آیین نامه آمده است: کارفرمایان کلیه کارگاه های کشاورزی مشمول نظام صنفی کشاورزان که پروانه فعالیت صنفی معتبر از نظام یاد شده اخذ نموده و در بخش کشاورزی فعالیت می کنند و با توجه به قوانین و مقررات ثبتی با ارایه اساسنامه و درج آن در روزنامه رسمی تاسیس گردیده اند در شمول معافیت از پرداخت سهم بیمه کارفرمایانی که حداکثر پنچ نفر کارگر دارند و اصلاحات بعدی آن هستند.

بر این اساس هر گونه تغییرات کارفرمایان دارای شخصیت حقوقی منوط به ثبت آن در مرجع ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی و درج آن در روزنامه رسمی کشور است.

در تبصره این ماده آمده است: کارفرمایان موظفند مدارک مورد نیاز موضوع این ماده را به شعبه های صندوق تامین اجتماعی ارایه کنند.

ماده دوم این آیین نامه اضافه کرده است: کارفرمایان می توانند نام اعضای هیات مدیره، مدیر عامل و سایر مدیران کارگاه های موضوع این آیین نامه را در صورتی که از کارگاه حقوق دریافت می کنند در فهرست حقوق و مزد کارکنان شاغل درج نمایند.

در سومین ماده این آیین نامه آمده است: کارفرمایان حقیقی با توجه به اسناد مالکیت یا اجاره، پروانه تاسیس یا پروانه بهره برداری از وزارت جهادکشاورزی و واحدهای تابع آنها، تعیین حدود و ثغور کارگاه، پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی و همچنین احراز نشانی اقامتگاه قانونی یا محل سکونت شناسایی خواهند شد.

تبصره این ماده می افزاید: در هنگام تشکیل پرونده مدارک مورد نیاز مندرج در این ماده باید به همراه سایر مدارک به شعبه های صندوق تامین اجتماعی ارایه شود.

در ماده چهارم این آیین نامه آمده است: کارفرمایان صنعتی بخش کشاورزی که از نظام صنفی کشاورزی دارای پروانه فعالیت معتبر هستند و در کارگاه اشتغال دارند، می توانند با رعایت مفاد این آیین نامه نسبت به درج مشخصات در فهرست حقوق و مزد کارکنان شاغل اقدام نمایند.

ماده سوم این آیین نامه تاکید کرده است: در صورتی که کارفرما افرادی را بدون اشتغال در کارگاه برای برخورداری از مزایای این آیین نامه به تامین اجتماعی به عنوان کارگر معرفی نماید از مزایای این آیین نامه محروم خواهد شد.

                                    

 

 

شماره 162727/ت47315هـ  

تاریخ 15/8/1390

 

وزارت جهاد کشاورزی ـ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور

 

هیئت وزیران در جلسه مورخ 6/7/1390 بنا به پیشنهاد مشترک وزارت جهاد کشاورزی و صندوق تأمین اجتماعی و به استناد بند (100) قانون بودجه سال 1390 کل کشور، آیین‌نامه اجرایی بند یادشده را به شرح زیر تصویب نمود:

 

 آیین‌نامه اجرایی بند (100) قانون بودجه سال 1390 کل کشور

ماده1ـ کارفرمایان کلیه کارگاههای کشاورزی مشمول نظام صنفی کشاورزان که پروانه فعالیت صنفی معتبر از نظام یادشده اخذ نموده و در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند و با توجه به قوانین و مقررات ثبتی با ارایه اساسنامه و درج آن در روزنامه رسمی تأسیس گردیده‌اند، در شمول قانون معافیت از پرداخت سهم بیمه کارفرمایانی که حداکثر پنج نفر کارگر دارند ـ مصوب 1361ـ‌ و اصلاحات بعدی آن می‌باشند.

تبصره1ـ هر گونه تغییرات کارفرمایان دارای شخصیت حقوقی منوط به ثبت آن در مرجع ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و درج آن در روزنامه رسمی کشور می‌باشد.

تبصره2ـ کارفرمایان موظفند مدارک مورد نیاز موضوع این ماده را به شعبه‌های صندوق تأمین اجتماعی ارایه نمایند.

ماده2ـ کارفرمایان می‌توانند نام اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل و سایر مدیران کارگاههای موضوع این آیین‌نامه را در صورتی که از کارگاه حقوق دریافت می‌کنند، در فهرست حقوق و مزد کارکنان شاغل درج نمایند.

ماده3ـ کارفرمایان حقیقی با توجه به اسناد مالکیت یا اجاره، پروانه تأسیس یا پروانه بهره‌برداری از وزارت جهاد کشاورزی و واحدهای تابع آنها، تعیین حدود و ثغور کارگاه، پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی و همچنین احراز نشانی اقامتگاه قانونی یا محل سکونت شناسایی خواهند شد.

تبصره ـ در هنگام تشکیل پرونده مدارک مورد نیاز مندرج در این ماده باید به همراه سایر مدارک به شعبه‌های صندوق تأمین اجتماعی ارایه شود.

ماده4ـ کارفرمایان صنعتی بخش کشاورزی که از نظام صنفی کشاورزی دارای پروانه فعالیت معتبر می‌باشند و در کارگاه اشتغال دارند، می‌توانند با رعایت مفاد این آیین‌نامه نسبت به درج مشخصات در فهرست حقوق و مزد کارکنان شاغل اقدام نمایند.

ماده5 ـ در صورتی که کارفرما افرادی را بدون اشتغال در کارگاه برای برخورداری از مزایای این آیین‌نامه به تأمین اجتماعی به عنوان کارگر معرفی نماید، از مزایای این آیین‌نامه محروم خواهد شد.

 

معاون اول رئیس جمهور

محمد رضا رحیمی

 


منبع:http://agrisenf.mihanblog.com:
نظام صنفی کشاورزی ایران



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( دوشنبه 90/8/30 :: ساعت 9:21 صبح )
»» اخبار

1390/8/29 یکشنبه

   1900 میلیارد تومان برای توسعه و اصلاح مصرف آب و انرژی در بخش کشاورزی امسال هزینه می شود  

   وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال 1700 میلیارد تومان برای توسعه فعالیت های بخش کشاورزی در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته است.به گزارش ایرنا،"صادق خلیلیان" در کارگروه آب کشاورزی و منابع طبیعی رشتخوار ، افزود: علاوه بر این اعتبار 700 میلیارد تومان نیز در اختیار صندوق توسعه بخش کشاورزی برای توسعه و فعالیت بخش کشاورزی و صنایع وابسته و فرآوری محصولات قرار گرفته است. وی اظهارداشت: بخش خصوصی از این اعتبار می تواند در بخش های مختلف کشاورزی از جمله صنایع بسته بندی زعفران اقدام کند که برای نخستین بار بخش خصوصی این پول را ریالی گرفته و ریالی باز پرداخت می کند. وی با اشاره به اقلیم خشک و نیمه خشک ایران، اظهار داشت:کشاورزان باید بر اساس اقلیم، محصولات مورد نیاز جامعه را تولید کنند و به تولید محصولاتی که ارزش افزوده بیشتری دارد روی آورند.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تجمیع اراضی خرده مالکی،تغییر روش آبیاری و بکارگیری مکانیزاسیون در بخش کشاورزی افزود: طرح هدفمندی سازی یارانه ها دو هدف بهینه سازی مصرف آب و انرژی را دنبال می کند. وی گفت:امسال اعتبارات مناسبی برای اجرای چهار پروژه توسعه سامانه نوین آبیاری،انتقال آب، لایروبی قنوات و احداث شبکه آبیاری در سطح کشور از جمله اختصاص هشت میلیارد تومان برای نخستین بار به شهرستان رشتخوار اختصاص یافته است. وی در ادامه سخنانش از اختصاص 700 میلیارد تومان بودجه به منظور توسعه و اصلاح مصرف انرژی در بخش کشاورزی در سطح ملی خبر داد و افزود:امسال 1900 میلیارد تومان در بخش بهینه سازی مصرف آب و انرژی هزینه می کنیم. وزیر جهاد کشاورزی همچنین درپاسخ نماینده کشاورزان رشتخوار در خصوص استمهال وام کشاورزی، گفت:هیچ قانونی برای بخشش سود تسیهلات بانکی وجود ندارد مگر اینکه اعتبار آن از سوی دولت تامین شود. وی گفت:اما بانک ها اگر سود جرایم وام های کشاورزان را می گیرند تخلف کرده اند و این موضوع پیگیری می شود. خلیلیان در ادامه پاسخ خود به کشاورزان این شهرستان در خصوص واقعی کردن میزان خسارت محصولات و پرداخت واقعی بیمه محصول به کشاورزان قول مساعدت داد.

 

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/8/29 :: ساعت 1:51 عصر )
»» اخبار

1390/8/28 شنبه

در ششمین جشنواره ملی زعفران؛ وزیر جهاد کشاورزی:تولید 92 درصد زعفران جهان در ایران  

وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید بشدت از محصول زعفران به عنوان تولید ملی مراقبت و حمایت کرد.به گزارش ایرنا، صادق خلیلیان در ششمین جشنواره ملی زعفران در شهرستان باخرز افزود: با داشتن 92 درصد تولید زعفران دنیا در ایران این محصول از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است. وی گفت: عمده این محصول در استان های خراسان جنوبی و رضوی تولید می شود و به خاطر سازگاری با آب و هوای کویری و کم آبی این مناطق، از محصولات راهبردی این استانها محسوب می شود در عین اینکه اشتغال خوبی نیز ایجاد کرده است. وی افزود: براین مبنا باید از این محصول مراقبت و علاوه بر ارتقای بهره وری و کیفیت محصول مراقبت کنیم که از انحصار ما خارج نشود. وی اظهار داشت: در این راستا از پارسال نقل و انتقال پیاز زعفران در کشور محدود شده تا وضعیتی که برای فرش ایران پیش آمد برای این محصول ایجاد نشود. وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر کشت مکانیزه زعفران گفت: تولید به روش سنتی پاسخگوی نیازها نیست و عملکرد در واحد سطح باید افزایش یابد و در دنیا توان عرصه رقابتی محصول را باید افزایش اد. وی افزود: در این راستا تاکنون اقدامات خوبی برای تبدیل و اصلاح روشهای آبیاری، فرآوری، بسته بندی و توسعه زیرساختهای بخش کشاورزی در تولید زعفران صورت گرفته است. وی روند تولید زعفران را در کشور مناسب خواند و گفت: باید در زمینه اقتصادی بر روی فراوری این محصول کار جدی تر صورت گیرد و صنایع بسته بندی و انواع محصولات زعفران را بویژه در مناطق زعفران خیز ایجاد و تولید کرد تا ارزش افزوده بیشتری ایجاد شود. وی در زمینه برنامه جامع بهبود و ساماندهی زعفران هم افزود: این برنامه در کمیسیون تخصصی دولت بررسی و تصویب شده که امیدواریم با تصویب نهایی در هیات دولت بتوانیم زعفران را به صورت ویژه مورد حمایت قرار دهیم. وی ابراز امیدواری کرد تا مجلس شورای اسلامی نیز در بودجه سال آینده اعتبارات ویژه ای را برای انجام بخشی از تعهدات مربوط به این طرح تامین کند.

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/8/29 :: ساعت 1:50 عصر )
»» اخبار

یکشنبه 29 آبان 1390

نقش محوری ایران در بین 71 کشور با پوشش کم جنگل جهان

رییس سازمان جنگل‌ها با اشاره به اهمیت جنگل ها در زندگی بشر و نقش آن در شرایط آب و هوایی دنیای صنعتی امروز، اظهار کرد: اتفاقات مهمی در بخش جنگل پیش رو داریم که تصمیمات آن می تواند در مدیریت منابع طبیعی این کشورها بسیار اثرگذار باشد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا اورنگی با اشاره به سال 2011 به عنوان سال بین‌المللی جنگل آن را فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی جنگل ها دانست و گفت: اگرچه تا پایان این سال فرصت چندانی باقی نمانده است ولی محدویتی برای تداوم فعالیت ها و برنامه‌ریزی‌ها وجود ندارد. وی نقش کشورمان در اجلاس ریو را بسیار پررنگ خواند و تصریح کرد: ایران همیشه در راه زنده کردن حقوق کشورهای با پوشش کم جنگل نقش بسزایی را ایفا کرده است. رییس سازمان جنگل ها با اشاره به اجلاس باماکو در سال2004 در کشور مالی، گفت: با توجه به نقش محوری ایران در بین 71 کشور با پوشش کم جنگل جهان، اعضا متفق القول نسبت به تشکیل دبیرخانه فرآیند تهران در کشورمان رای دادند. اورنگی با بیان اینکه کارشناسان ایران در حوزه جنگل قادرند خدمات و تجربیات فنی خود را در زمینه احیای مناطق خشک و بیابانی به این کشورها ارائه کنند، اظهارکرد: اتفاقات مهمی در بخش جنگل پیش رو داریم که تصمیمات آن می تواند در مدیریت منابع طبیعی این کشورها بسیار اثرگذار باشد. وی برگزاری اجلاس ریو در سال 2012 و دهمین اجلاس مجمع جنگل ملل متحد در ترکیه در سال 2013را از جمله اتفاقات خوشایند برای جنگل های دنیا برشمرد و یادآور شد: ثمرات آن برای کره زمین، احیا و گسترش جنگل ها و جوامع جهانی بسیار اثرگذار خواهد بود.

گفتنی است؛ در این کارگاه که نمایندگان 15کشور جهان و شش سازمان تخصصی بین‌المللی شرکت داشتند تجهیز مدیریت منابع مالی کشورهای درحال توسعه و با پوشش کم جنگل و همچنین نقش مشارکت های مردمی و ورود بخش خصوصی در احیا و حفاظت از جنگل ها از جمله موارد مهمی بود که در این کارگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/8/29 :: ساعت 1:29 عصر )
»» اخبار

شنبه 28 آبان 1390

  وزیر جهاد کشاورزی ورود هر نوع گوشت مرغ به کشور را ممنوع اعلام کرد

   وزیر جهاد کشاورزی ورود هر نوع گوشت مرغ به کشور را ممنوع اعلام کرد و گفت: واردات گوشت قرمز نیز نصف مقدار سال قبل تعیین شده است.به گزارش خبرنگار ایرنا، صادق خلیلیان در حاشیه افتتاح کارخانه خوراک طیور بیهق در سبزوار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تولید مرغ در کشور هم اکنون نسبت به چند ماه گذشته بهتر شده و قیمت خرید هم افزایش یافته است. وی با اشاره به تنظیم بازار مواد پروتئینی توسط شرکت پشتیبانی امور دام افزود: این شرکت به وزارتخانه دیگری واگذار شده بود که بازگرداندن آن به وزارت جهاد کشاورزی از طریق مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است. خلیلیان گفت: سال قبل حدود 200 هزار تن گوشت قرمز وارد کشور شد که این سهمیه امسال به 100هزار تن کاهش یافته است. وی هدف از این اقدام را تامین نیاز کشور از طریق پرواربندی داخل عنوان کرد و افزود: تقریبا از یک میلیون تن نیاز مصرفی کشور، در سال قبل حداقل 900 هزار تن تامین شده و امیدواریم این رقم را امسال تا 950 هزار تن برسانیم. وزیر جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد، واردات گوشت قرمز در سال آینده بیش از این کاهش یابد.

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/8/29 :: ساعت 1:28 عصر )
»» اخبار

شنبه 28 آبان 1390

  ایران ششمین تولید کننده فندق در جهان

     مدیر کل دفتر امور میوه های وزارت جهاد کشاورزی گفت: در طول برنامه پنجم، 5 هزار هکتار به سطح باغ های فندق افزوده خواهد شد.  سید رحمت الله پریچهر، مدیر کل دفتر امور میوه های وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با بیان این مطلب اظهار داشت: سطح زیر کشت باغ های فندق در ایران حدود 20 هزار هکتار است.وی ادامه داد: در سال جاری 18 هزار تن فندق در کشور تولید شده و استان های عمده تولیدکننده این محصول شامل گیلان، قزوین، مازندران، اردبیل، زنجان و قم هستند.پریچهر خاطر نشان ساخت: توسعه باغ های فندق در ایران منوط به تامین اعتبارات و امکانات مورد نیاز برای این مهم است.وی ایران را دارای مقام ششم تولید فندق در سطح جهان دانست و افزود:جایگاه ایران از نظر تولید فندق پس از ترکیه، ایتالیا، آمریکا، اسپانیا و آذربایجان قرار دارد.مدیر کل دفتر امور میوه ها، گفت: فندق از جمله محصولاتی است که تولید آن به شرایط ویژه ای وابسته بوده و فقط در دمای مناسب می تواند گسترش یابد.وی تدوین برنامه های اصلاحی برای باغ های فندق را مهمترین سیاست وزارت جهاد کشاورزی دانست و افزود: حدود 4 هزار هکتار از باغ های فندق تحت برنامه های مدیریتی و بازسازی قرار می گیرند.پریچهر اظهار داشت: نوسازی باغ های درجه 2 در طول برنامه پنجم پیگیری خواهد شد.

 

 

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/8/29 :: ساعت 1:28 عصر )
»» اخبار

شنبه 28 آبان 1390

جایزه صادراتی هر کیلو مرغ؛ 3 کیلوگرم گندم ارزان قیمت

مدیرکل دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت جایزه صادراتی مرغ به صورت نهاده خبر داد.به گزارش شبکه ایران رضا ترکاشوند گفت: براساس مصوبه جدید کارگروه تنظیم بازار مصوب شده است در گام نخست برای جوایز صادراتی مرغ به جای پرداخت نقدی معادل آن گندم که یکی از نهاده‌های مورد نیاز تولید است در اختیار مرغداران قرار گیرد. به گفته وی این گندم از محل بسته حمایتی هدفمندی یارانه‌ها تأمین خواهد شد. وی تصریح کرد: بدین ترتیب مرغداران به جای دریافت جایزه نقدی 500 تومانی به ازای صادرات هر کیلو مرغ، حدود 3 کیلوگرم گندم ارزان قیمت دریافت خواهند کرد. مدیرکل دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت تولید طیور کشور به گونه‌ای است که مازاد تولید وجود دارد و این بخش می‌تواند ماهانه 5 درصد از تولید خود را که حدود 7 تا 8 هزار تن می‌شود ،روانه بازارهای صادراتی کند. ترکاشوند گفت: فعالان بخش طیور در ابتدای راه ورود به بازارهای صادراتی هستند و بدون شک باید به منظور افزایش توان رقابتی خود در بازارهای جهانی مورد حمایت قرار بگیرند.

 

 

منبع:www.agri-jahad.ir وزارت جهاد کشاورزی

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ ( یکشنبه 90/8/29 :: ساعت 1:27 عصر )
   1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
اخبار
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 6
>> بازدید دیروز: 24
>> مجموع بازدیدها: 280731
» درباره من

نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ

» فهرست موضوعی یادداشت ها
صنف[310] . کشاورزی[282] . نظام صنفی[229] . جهاد کشاورزی[202] . جهاد[71] . وزیر[44] . نظام صنفی کشاورزی[30] . کشاورزی[27] . گندم[20] . نظام[19] . صنفی[17] . واردات[14] . تولید[14] . تسهیلات[12] . هدفمند کردن یارانه ها[12] . هدفمندی یارانه ها[12] . وزارت[11] . بیمه[11] . صنف کشاورزی[10] . وزارت جهاد کشاورزی[9] . یارانه[8] . محصولات کشاورزی[8] . جو[8] . رییس جمهور[8] . ساوجبلاغ[8] . رقم[7] . دامپزشکی[7] . اعتبار[7] . محصولات[7] . بخش کشاورزی[6] . شیلات[6] . صادرات[6] . جهادکشاورزی[6] . حفظ نباتات[6] . خرید تضمینی[5] . دامداران[5] . حمایت[5] . توسعه[5] . سرمایه گذاری[5] . بازرگانی[5] . افزایش تولید[5] . آفات[5] . برنج[5] . تعاون[5] . مجلس[5] . گلخانه[5] . وزارت جهاد[5] . گوشت[4] . شیر[4] . دام[4] . ملی[4] . تعاون روستایی[4] . تامین[4] . آبیاری تحت فشار[4] . اراضی[4] . بازار[4] . اقتصادی[4] . البرز[4] . امنیت غذایی[4] . دلار[4] . روستایی[4] . رئیس جمهور[3] . تضمینی[3] . جهاد اقتصادی[3] . جنس[3] . جنسی[3] . جنگل[3] . خودکفایی[3] . خرید[3] . اصناف[3] . اقتصاد[3] . باغی[3] . اشتغال[3] . آبیاری نوین[3] . برنامه پنجم توسعه[3] . بهره وری[3] . تعاونی[3] . تجهیز[3] . تحقیقات[3] . تخم مرغ[3] . ممنوع[3] . ماه مبارک رمضان[3] . مرغ[3] . مرغداران[3] . قرنطینه[3] . قیمت[3] . وام[3] . همکاری[3] . واریته[2] . واکسن[2] . واگذاری[2] . وثیقه[2] . نماینده[2] . هئیت مدیره[2] . وزارت نیرو[2] . هوشمند[2] . کود[2] . گوشت قرمز[2] . گلخانه داران[2] . کشتارگاه[2] . طیور[2] . طرح[2] . فائو[2] . شغل[2] . عرضه مستقیم[2] . مرغداری[2] . مراتع[2] . مصرف سوخت[2] . معافیت[2] . ماهی[2] . مجلس شورای اسلامی[2] . مقابله[2] . منابع طبیعی[2] . موافقتنامه[2] . موسسه تحقیقات[2] . نانوایی[2] . میلیارد[2] . میوه[2] . معرفی[2] . نان[2] . تشکل[2] . تب برفکی[2] . بسته حمایتی[2] . تامین اجتماعی[2] . بیوتکنولوژی[2] . پنبه[2] . پیش بینی[2] . بیولوژیک[2] . آبخیزداری[2] . آبزیان[2] . استخدام[2] . ارزان قیمت[2] . بانک[2] . برنامه[2] . خود کفایی[2] . دامداری[2] . دامی[2] . خاویار[2] . تولیدات کشاورزی[2] . توزیع[2] . ترویج[2] . دولت[2] . رهبر[2] . زراعی[2] . سرشماری[2] . سم[2] . سموم[2] . سال جهاد اقتصادی[2] . ساماندهی[2] . سازمان[2] . سهمیه سوخت[2] . سوخت[2] . سود . سود کم . سیاست . سیاست های محوری . سیب . سیستم . شب عید . شبکه . شرکت . صدور . صدور مجوز . صرفه جویی . صرفه دجویی در بخش کشاورزی . صمف . صنایع غذایی . صنایع مرتبط . صندوق . صندوق حمایت . صنعتی . سازمان تحقیقات . سازمان جنگلها و مراتع . سازندگی . سال 90 . سرباز . سن . سن گندم . سند . سهم کارفرما . سهمیه . سرم سازی . سرما . سفر استانی . سلامت . زرد . زنبورداران . زنبورعسل . زنده . زیتون . زیر ساخت . رکورد . زبان دنیا . زبانهای . روزنامه جمهوری . روغنی . رقم جدید . رقم جنس . رکورد . دولتی . دیکشنری . ذخایر . ذرت . ذرت دانه ای . دلایل حذف . دنیا . دامپزشکی . رئیس مجلس شورای اسلامی . راستی آزمایی . راقام . راهبرد . راهبردی . رسانه . رشد . تسهیلات بانکی . تسهیلات بلاعوض . توسعه بخش کشاورزی . توسعه روستایی . توسعه همکاری کشاورزی . تولید داخل . تولید گندم . تولید متناسب . تولید محصول . تولید میوه . تولیدات . تولیدات شیر . توزیع گندم . جهاد کشاورزی معشیت . جهاد کشاورزی نظام صنفی . جهاد کشاورزیبیماری . جهاد کشتورزی . جهاد کشاورزی . تولیدکنندگان . تکمیلی . ثبت جهانی . جایگاه . جایگزین . جذب . جنگل کاری . خبرگزاری فارس . خدمات الکترونیکی به کشاورزان . خدمات فنی و مهندسی . حمایت بخش کشاورزی . حمایتی . خارجی . خاستگاه . جهادنت . جهادکشاورزی . جهان . چای . چین . حجم صادرات . درآمد . دستورالعمل . داخلی . دارایی . دارو . حل مشکل . حلال . خریدتضمینی . خزر . خشکسالی . برنامه 5 ساله . برنامه پنجم . بازاریابی . بازدید . بخشنامه . بدجه . برقدار کردن چاها . بانک خصوصی . بانک مرکزی . بانک . بخش خصوصی . بازسازی . بازگشایی . باغ . باغ گیاه شناسی . باغبانی . باغداران . اکو . امام راحل . امسال . امنیت . انار . انتصاب . انتصابات . انرژی . اولویت . اولویت کشور . اولین بار . ایران . ارزش . ارقام . ارگانیک . ازران قیمت . استقلال . ارتقا . اشتغال خانگی . اصل 44 . افزایش دآمد .
» آرشیو مطالب
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
مهر 91
دی 91
آبان 92
دی 92
اردیبهشت 93
اسفند 92
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
وزارت جهاد کشاورزی
سازمان نظام صنفی کشاورزی ایران
نظام صنفی کشاورزی ایران
نظام صنفی کشاورزی اهواز
نظام صنفی خراسان رضوی
نظان صنفی کشاورزی اصفهان
نظام صنفی کشاورزی استان سمنان
نظام صنفی کشاورزی گیلان
نظام صنفی کشاورزی دشت آزادگان
نظام صنفی کشاورزی طرقبه شاندیز
نظام صنفی کشاورزی نیشابور
نظام صنفی کشاورزی مراغه
نظام صنفی کشاورزی مشهد

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب

مترجم سایت

مترجم سایت

کد نمایش آب و هوا کد نمایش آب و هوا

دیکشنری آنلاین

دیکشنری آنلاین